Jump to content

Primary: Sky Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Secondary: Sky Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Squares Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
* * * * - (3.5 - 12votes)

Dinner for a Hungry Person


Alt Names: alt 空腹の夕食alt 공복의 저녁식사alt Having Dinner When Starved
Author: Nori To Tamago
Artist: Nori To Tamago
Genres: Comedy ComedySchool Life School LifeWebtoon Webtoon
Type: Manhwa (Korean)
Status: Ongoing
Description: "I love to eat delicious food! Eating is my happiness!" The food-loving protagonist, Sora Fukumi, needs to control her eating habits in school. By doing so, she thought to making friends, but while having dinner with her classmate and neighbor, Manjuu (Murai Mikoto), she again notices the wonders to eating delicious food... This is a chronicle of Fukumi, a gourmand who will learn through Manjuu's dinner!

------------------------------------------------------------------------
Note from Qwerty Scans (the scanlator):
We are using Japanese raws, so please read it from right to left. Thank you!
------------------------------------------------------------------------


original webcomic: http://comic.naver.com/webtoon/list.nhn?titleId=642700
Go to Dinner for a Hungry Person Forums! | Scroll Down to Comments


Latest Forum Posts

Topic Started By Stats Last Post Info
No topics has been found for this comic.

Chapters

Title Group Contributor Date
Ch.11 Read Online
Qwerty Scans coke-a cola A week ago
Ch.10 Read Online
Qwerty Scans coke-a cola A week ago
Ch.9 Read Online
Qwerty Scans coke-a cola A week ago
Ch.8 Read Online
Qwerty Scans coke-a cola A week ago
x

Register now for full access! You'll be able to follow (bookmark) your favorites, get updates on new releases, and more! It's completely free and only takes a minute.



16 Comments

wait what happened to the present she got.

All this food is making me hungry lol.

 

Followed & Thankyou for translating~~

Like whh said, it's originally in Korean. We use Japanese raws though. The only difference is that the Japanese raws were flipped horizontally so the readers could read it from right to left, since the original Korean raws are read from left to right. :)

Oh I realise that--I'm not complaining, I super appreciate all your hard work scanlating this diet-busting webtoon from whatever language. I just personally find it distracting when their are non-Korean names in a webtoon where the setting and especially the food are so obviously Korean; I keep reading the wrong way accidentally, for one. I'm not a fan of localisations, but to be clear I don't mean to criticise your work at all.

Well, you're not wrong. I'm 99% sure this is Korean. The art and the story flow is distinctively Korean-style. However, that cannot be the evidence of its origin. 
This brings to another evidence which is this. It is further than the one in JP site. Therefore, it is just localised to JP but its origin is Korea.

Really distracting how obviously Korean this is

Like whh said, it's originally in Korean. We use Japanese raws though. The only difference is that the Japanese raws were flipped horizontally so the readers could read it from right to left, since the original Korean raws are read from left to right. :)

Really distracting how obviously Korean this is

This is getting better, I just realize that I just love manga that depicted people eating food mmm...

Spoiler

Yaaaaayyyy way to go, QWERTY, for bringing out another cool webtoon! Thinking this was Korean, tho, I read it left-to-right until ch1pg30. ^_^" The names and foods are Japanese, tho, huh... (except the lunch in chapter 2 looks like kimchii, hehe~) And that lunch lady is fuuuunnnnyyyy~ Seeing all this Asian food makes me miss food at home, even choco pies~ ugh... Manjuus reminds me of XiaoLongBaos here. T_T BTW~ the first few pages of chapter 2 seem to appear at the end.

Well, you're not wrong. I'm 99% sure this is Korean. The art and the story flow is distinctively Korean-style. However, that cannot be the evidence of its origin. 

This brings to another evidence which is this. It is further than the one in JP site. Therefore, it is just localised to JP but its origin is Korea.

Oh, it's intended to be like some sort of flashback, that's why there's this small text of 'Continuation on the next chapter' so the readers don't get confused with the pages after that~

Ah... that's why, I was really confused when I read that part mmm...

Yaaaaayyyy way to go, QWERTY, for bringing out another cool webtoon! Thinking this was Korean, tho, I read it left-to-right until ch1pg30. ^_^" The names and foods are Japanese, tho, huh... (except the lunch in chapter 2 looks like kimchii, hehe~) And that lunch lady is fuuuunnnnyyyy~ Seeing all this Asian food makes me miss food at home, even choco pies~ ugh... Manjuus reminds me of XiaoLongBaos here. T_T 

Thank you for reading and even leaving a comment! ^^
Yup~ It's advised to prepare some food before reading this webtoon in case you get hungry seeing all of the foods~ :9 Preferably Asian food of course so you wouldn't get sudden cravings of it while reading it~ ;)

BTW~ the first few pages of chapter 2 seem to appear at the end.

Oh, it's intended to be like some sort of flashback, that's why there's this small text of 'Continuation on the next chapter' so the readers don't get confused with the pages after that~

Yaaaaayyyy way to go, QWERTY, for bringing out another cool webtoon! Thinking this was Korean, tho, I read it left-to-right until ch1pg30. ^_^" The names and foods are Japanese, tho, huh... (except the lunch in chapter 2 looks like kimchii, hehe~) And that lunch lady is fuuuunnnnyyyy~ Seeing all this Asian food makes me miss food at home, even choco pies~ ugh... Manjuus reminds me of XiaoLongBaos here. T_T BTW~ the first few pages of chapter 2 seem to appear at the end.

I love how doofy the background characters faces mmm...

Im guessing she'll gravitate towards teh manjuu

 

Well she does have the largest mass...

I should stay away from her , she's ugly ... well fuck you too , you shallow bitch 

(* ̄m ̄) 

Im guessing she'll gravitate towards teh manjuu

this looks interesting, thank you for the chapter!


Search Comics