Jump to content

Primary: Sky Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Secondary: Sky Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Squares Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
* * * * * (4.61 - 581votes)

Monster Musume no Iru Nichijou


Alt Names: alt ชีวิตป่วนรักของสาวมอนสเตอร์alt モンスター娘のいる日常alt Daily Life with a Monster Girlalt Everyday Monster Girlsalt 魔物娘的(相伴)日常alt Keseharian bersama Gadis Monsteralt Vida Diaria Con Una Chica Monstruo
Author: INUI Takemaru (Okayado)
Artist: INUI Takemaru (Okayado)
Genres: Comedy ComedyEcchi EcchiHarem HaremRomance RomanceSeinen SeinenSupernatural Supernatural
Type: Manga (Japanese)
Status: Ongoing
Description: Three years ago, the world came to know of the existence of humanoid beast creatures after the government decided to stop hiding their existence from the world. It was decided that they would be integrated into human society, and thus the "Cultural Exchange Between Species Bill" was created. Since then, the cultural exchange program became a huge success helping many species integrate into human society.

Kurusu Kimihito is a volunteer (?) in this exchange program who has been given a Lamia (Snake Girl) named Miia to take care of. After spending some time together, Miia has fallen in love with Kurusu, which isn't a bad thing per se. However, there is a stipulation in the exchange program that prohibits interbreeding between humans and beast creatures. Violating this law results in a severe punishment for the human. Will Kurusu be able to resist Miia's advances and keep himself out of trouble?
Go to Monster Musume no Iru Nichijou Forums! | Scroll Down to Comments
The following content is intended for mature audiences and may contain sexual themes, gore, violence and/or strong language. Discretion is advised.


Latest Forum Posts

Topic Started By Stats Last Post Info
Topic Which monster would you like to see appear next? New Window MathiasonThe5th
  • 22 Replies
  • 2060 Views
Topic SPOILERS THREAD !!! New Window yariel
  • 164 Replies
  • 128412 Views
Topic April Fools New Window shielder
  • 5 Replies
  • 1866 Views
Topic Latest Chapter Discussion New Window Jdog
  • 4 Replies
  • 1945 Views
Topic Favorite girl so far New Window MrAnarchist
  • 36 Replies
  • 8370 Views
Topic Which relatives of which girls would you like to see, and what species if a different one from their relative? New Window MathiasonThe5th
  • 2 Replies
  • 563 Views

  • You must login to add chapters.

Chapters

Title Group Contributor Date
Ch.31v2 Read Online
Monster Musume KidCongo 23 March 2015 - 08:00 AM [A]
Ch.31 Read Online
Pzykosis666HFansub Pzykosis666 4 weeks ago
Ch.30 Read Online
Monster Musume KidCongo 07 March 2015 - 06:24 AM
Ch.30 Read Online
Pzykosis666HFansub Pzykosis666 11 March 2015 - 05:09 AM
Ch.29 Read Online
Monster Musume KidCongo 07 March 2015 - 06:37 AM [A]
Ch.29 Read Online
Pzykosis666HFansub Pzykosis666 08 January 2015 - 12:14 AM
Ch.28 Read Online
Monster Musume KidCongo 30 November 2014 - 09:58 AM
Ch.28 Read Online
Pzykosis666HFansub Pzykosis666 06 December 2014 - 03:02 AM
Ch.27 Read Online
Pzykosis666HFansub Pzykosis666 04 November 2014 - 09:43 PM
Ch.26 Read Online
... zeromythos 28 October 2014 - 04:20 PM [A]
Vol.25 Ch.25 Read Online
... zeromythos 28 October 2014 - 04:26 PM


2679 Comments

Ch. 33
For those that are interested, the next chapter can be previewed here.

I have a feeling this will be a popular chapter ;).

 

Also, 3 voice actors for the anime have been announced:

Spoiler

The point of April Fools' is to make a fool out of others. As such, considering so much time has been wasted into making this only so most of us can simply ignore it in under a second and move on onto other real translations of other works, i can't help but see it as blowing up right back into the face of the scanlators.

It's kind of self-defeating.

 

Ssssh do you hear that?

 

It's the sound of butthurt.

I think this may be a misunderstanding my use of 'they' and 'we'. I'm part of the scanlation team, so when I say 'they', I mean the official releases. They release volumes. We do not.

Also, your english is kinda bad - I'm sorry, but could you please refine your argument? I can't really understand it.

Also the guy who drew it doesn't even work on MonMusu - as tarage said, it's not a matter of pulling our resources away. It was a separate effort.

 

And you know what, I'm done responding to stupid arguments. Have a great life.

Yeah that was my I forgot to eat anything that day, so I was running on fumes. Well you criticize my English, yet you messed up as well and made some misunderstandings so don't try to call out people when  you are doing it as well. Funny you said you are done yet you responded.....just saying.

So we're nearing the end of the series? I feel like im turning into a sad panda bear.

I don't think so. A series as popular as MonMusu will go on for a while, I'm sure. I doubt anything would change, but at one point this storyline may come to an end and we'll get a new guy with some new monmusus? That'd be pretty cool.

lol that was so unbelievably wrong because they do release individual chapters look at all the big manga and small ones they get their chapters release every week or so they don't do this only can releasing  when a whole book worth of content can be put out, i refuse to call it tankubon because well rather say volume or book cuz merica  yeah merica. Care to explain raws then cuz they aren't in book or as you would say tank form.. So in conclusion jokes are funny but teasing people instead of getting it done is kinda of not needed. Before you say you don't support the author or us well you are right im not gonna support scanlators never will but author different story if it comes out officially over here and I like the series I buy it so yeah.

I think this may be a misunderstanding my use of 'they' and 'we'. I'm part of the scanlation team, so when I say 'they', I mean the official releases. They release volumes. We do not.

Also, your english is kinda bad - I'm sorry, but could you please refine your argument? I can't really understand it.

Also the guy who drew it doesn't even work on MonMusu - as tarage said, it's not a matter of pulling our resources away. It was a separate effort.

 

And you know what, I'm done responding to stupid arguments. Have a great life.

So we're nearing the end of the series? I feel like im turning into a sad panda bear.

*tips fedora* well played sir

haha, you got me...

 

Sad sad asses....

...You do realize that unless they start releasing individual chapters, that'll never happen, right? Since they're doing tanks, and the chapter we're currently working on is the most recent chapter?

 

 

 

lol that was so unbelievably wrong because they do release individual chapters look at all the big manga and small ones they get their chapters release every week or so they don't do this only can releasing  when a whole book worth of content can be put out, i refuse to call it tankubon because well rather say volume or book cuz merica  yeah merica. Care to explain raws then cuz they aren't in book or as you would say tank form.. So in conclusion jokes are funny but teasing people instead of getting it done is kinda of not needed. Before you say you don't support the author or us well you are right im not gonna support scanlators never will but author different story if it comes out officially over here and I like the series I buy it so yeah.

The point of April Fools' is to make a fool out of others. As such, considering so much time has been wasted into making this only so most of us can simply ignore it in under a second and move on onto other real translations of other works, i can't help but see it as blowing up right back into the face of the scanlators.

It's kind of self-defeating.

No time was wasted. Scanlation isn't a one-man operation, and when some people are working, others can be doing different things.

so yeah as much as I enjoy the joke of it they could of spent their time of actually getting the real chapter release sooner than taking so long that the official ones will catch up to them.

...You do realize that unless they start releasing individual chapters, that'll never happen, right? Since they're doing tanks, and the chapter we're currently working on is the most recent chapter?

 

 

The point of April Fools' is to make a fool out of others. As such, considering so much time has been wasted into making this only so most of us can simply ignore it in under a second and move on onto other real translations of other works, i can't help but see it as blowing up right back into the face of the scanlators.

It's kind of self-defeating.

Also: isn't the point of scanlating (or any hobby) to have fun? And we most certainly had fun with this. So, mission accomplished.

so yeah as much as I enjoy the joke of it they could of spent their time of actually getting the real chapter release sooner than taking so long that the official ones will catch up to them.

The point of April Fools' is to make a fool out of others. As such, considering so much time has been wasted into making this only so most of us can simply ignore it in under a second and move on onto other real translations of other works, i can't help but see it as blowing up right back into the face of the scanlators.

It's kind of self-defeating.

HAHAHAHAHAH. I had NO idea this was in the works.

This is the most beautiful thing I've seen in a while. (Except that new Love so Life chapter...)

 

But in all seriousness: the TL isn't even done yet for 32. Soooo it'll be a few weeks at least.

Scanlators are people. We like to have fun. If you don't like the joke, tough. Get bent.

That's f$%&^@# great. April Fools, I go all day without it and BAM! My reaction was the same as yours Chuck.

 

I agree!  However, the scanlators should be congratulated on discovering a cure for Alzheimer's Disease.

 

Because this troll chapter has dredged up curses from long lost corners of my aged and senile mind that I would have formerly thought lost to antiquity!!!

 

HOURS of continuous ranting and raving and I have yet to repeat a single vile expression that I have picked up over the past six decades!!!

 

You wouldn't believe how many ways there are to question a scanlator's dubious genetic ancestry or their probable sexual habits that even a pervert like ME would find disgustingly distasteful!!  And believe me, before today, I would have thought THAT list of perversities to be a very, VERY short and limited list!!!

 

Spoiler

I knew it was an April Fools joke going in, but uhhh... hahaha...? The joke is I clicked on it in the first place?

Oh, great!  A new chapter!!

 

*Reads chapter*

 

Damn! 

 

I've been dicked by the dangling dildo of destiny once again!

Fucked by the flying fickle finger of fate!

Probed by the penetrating prick of prophecy!

And raped by the rasping rod of reality!

That's f$%&^@# great. April Fools, I go all day without it and BAM! My reaction was the same as yours Chuck.

I can fap to this...

Oh, great!  A new chapter!!

 

*Reads chapter*

 

Damn! 

 

I've been dicked by the dangling dildo of destiny once again!

Fucked by the flying fickle finger of fate!

Probed by the penetrating prick of prophecy!

And raped by the rasping rod of reality!

.........

God damnit.

Astrologists proclaim the week of April Fools.

Fake manga releases increase.

I like the way you acknowledged that they merely increase in frequency.... 

It's gotta be a skill, making lines squiggle just so.

Chapter 32 = BEST MOTHERFUCKING CHAPTER IN THE HISTORY OF MONMUSUME

Wow, Okayado's art really improved this chapter.

Search Comics