Jump to content

Primary: Sky Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Secondary: Sky Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Squares Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
* * * * - (3.83 - 24votes)

The Proposal


Alt Names:
Author: Power-J
Artist: Power-J
Genres: Comedy ComedyDrama DramaRomance Romance
Type: Other
Status: Complete
Description: A silent but unique marriage proposal between two lovers.
Go to The Proposal Forums! | Scroll Down to Comments


Latest Forum Posts

Topic Started By Stats Last Post Info
No topics has been found for this comic.

Chapters

Title Group Contributor Date
Ch.0 Read Online
Pixel Translations Atheya A week ago
x

Register now for full access! You'll be able to follow (bookmark) your favorites, get updates on new releases, and more! It's completely free and only takes a minute.



16 Comments

I totally dont get it. The only thing I curious is, is that a vampire nails???

Yeah, no. If someone proposed to me like that, their ass is getting dumped and I'm pretending I never dated them.

Way to waste your lifetime away for some hobby-selfmade experimental gimmick featured as a new way to make women weak...

 

Now if only there weren't so many divorces in Japan, the story could've been good, but with a premise of over 50% chance to get divorced, it's nothing but a happy beginning without forshadowing anything that could possibly happen.

Man, I know you like throw shit comments, but at least realize that it's not made in Japan.

“Translations”


*changes name to "Scanlations"*

This was a great troll.

 

 

Nah bruh, you're getting turned down if you try to propose with a weird, ugly ring like that.

 

IMO, this wasn't cute or heartwarming, just stupid and bizarre.

 

You'd be surprised.

For one sec I thought this guy was going full Kira Yoshikage... but then lol

That fucking ring was a Transformer....

Way to waste your lifetime away for some hobby-selfmade experimental gimmick featured as a new way to make women weak...

 

Now if only there weren't so many divorces in Japan, the story could've been good, but with a premise of over 50% chance to get divorced, it's nothing but a happy beginning without forshadowing anything that could possibly happen.

Well played .* snort*

Whoa, a nail clipper? I’m suddenly hearing the Queens being played in the background.

Nah bruh, you're getting turned down if you try to propose with a weird, ugly ring like that.

 

IMO, this wasn't cute or heartwarming, just stupid and bizarre.

The second "silent" chapter/work I read today and both had a marriage proposal in them :D

“Translations”


*End
Huh

fucking what

“Translations”

Search Comics